maanantai 18. lokakuuta 2010

Lukupiiri

Nyt kaikki joukolla mukaan Jennin, Saran ja Tomomin perustamaan nettilukupiiriin. Lukupiirin ensimmäisenä kirjana on Doris Lessingin Kultainen muistikirja. Itse olen lukenut Lessingiltä vain yhden kirjan Viides lapsi, josta pidin. Tarkoituksenani on ollut lukea lisää, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Katsotaan miten tämän kanssa käy, 587 sivua tuntuu aika hurjalta minun lukutahdillani, varsinkin kun lainassa on taas aikamoinen kasa muutakin. Aion lueskella kirjaa ainakin sieltä täältä, jos en ehdi kokonaan sitä lukea.

4 kommenttia:

  1. Kiitos mainostuksesta! :)
    Joo, saatiin heti alkuun kunnon järkäle ja toivon mukaan sen mukaiset keskustelut.

    VastaaPoista
  2. Olen lukenut nuoruudessani ja täytyy varoittaa: sieltä täältä lukeminen ei auta, vaan sekoittaa. Kirjan aikajana on erikoinen.

    VastaaPoista
  3. Tomomi: Eipä kestä! :) Juu, saa nähdä miten minun käy tämän kanssa. Mutta keskusteluja odotan kyllä innolla!

    Mette: Kiitos varoituksesta. Tätä minä vähän pelkäsinkin. En yleensä edes osaa lukea sieltä täältä vaan kiltisti alusta loppuun tai sitten jätän kesken ja jatkan paremmalla ajalla, nyt ajattelin kokeilla, mutta ehken sittenkään. Täytyy varmaan vain lukea niin pitkälle kuin ehtii. :)

    VastaaPoista
  4. Hei ja kiitos minunkin puolestani lukupiirimme mainostamisesta ja kiva kun lähdit mukaan! Yritetään vaan kaikki nyt ehtiä lukemaan tämä järkäle ja onhan tässä vielä aikaa...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Anonyymi kommentointi otettu käyttöön, katsotaan jos sanavahvistus riittäisi hillitsemään roskapostia.